2016. március 9., szerda

Mocsár, kupleráj, szeretet

Kedves Barátom (KB)  megállíthatatlanul mantrázza, hogy mennyire szeret. Ámde mégis képtelen megérteni (elfogadni?), hogy engem nem érdekel a magyar mocsár.

Újra és újra elkezdi nagy lelkesen  sorolni, hogy mi "újság" a mocsárvidéken. Én meg újra és újra ideges leszek tőle (pedig megviselt vérnyomásomnak sem használ), és próbálom félbeszakítani azzal, hogy nem érdekel. Erre ő újra és újra: "De hát te is itt élsz."
Hm. Na és akkor mi van? Nem az én szabad választásom. A balsorsé.

Reménytelen. Nem érti. Vagy inkább: nem akarja érteni. Mert amúgy nem buta ember.

Talán ha kevésbé "szeretne", és helyette inkább rám  figyelne, akkor értené,  hogy egy törvénysértő, szerződésszegő országhoz nekem nem lehet közöm. Hogy ez az ország az Unió első fasiszta állama is, hogy egy XXI. századi, új típusú "korszerű" fasizmus úttörője is egyben, már csak folyomány, csak hab a tortán.

Gondolj csak bele, Kedves Olvasóm: ha a balsors szeszélye folytán csak egy kuplerájban kapsz szállást, abból még nem következik, hogy muszáj érdeklődést tanúsítanod az ott zajló történések iránt, nem igaz?

Ugye, hogy nem is olyan bonyolult ez?

No ———————– FOOT ———————

A kép forráshelye:
Kapcsolódó posztok:
Megjegyzések:
Tulajdonképpen igazságtalanok vagyunk a mocsárral szemben, hiszen a neten rengeteg csodás fotót találhatunk különféle mocsarakról. Olyanra viszont még nem bukkantam, ami megfelelően korrelálna a szó átvitt értelmével.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése